F.A.Q.
Verzending & levering
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker! Op de productpagina onder de knop 'toevoegen aan winkelwagen' kan je zien in welke Reload store het product beschikbaar is voor instore pickup. Klik bij het afrekenen op 'ophalen' en selecteer de Reload Store naar keuze. Je ontvangt een mailtje zodra je bestelling klaar ligt om af te halen.
Wat zijn de bezorgkosten?
Alle bestellingen met een waarde van €55,- of meer worden binnen Nederland gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €55,- zijn de bezorgkosten €5,95.
Voor verzending naar het buitenland gelden de volgende tarieven:
België & Duitsland: €8,95 (gratis vanaf €150,-)
Overige EU-landen: €14,95
Verenigd Koninkrijk: €19,95
De rest van de wereld: €39,95
Voor klanten van buiten de Europese Unie: Houd er rekening mee dat extra douanebelastingen en heffingen niet zijn inbegrepen.
Leveren jullie ook in het weekend?
Yes! In het weekend leveren wij alleen op zaterdag, mits je bestelling geplaatst is op vrijdag voor 17:00 uur. Houd er rekening mee dat dit een streven is, maar wij afhankelijk zijn van onze vervoerders. Houd voor actuele informatie je track & trace in de gaten.
Wat is de levertijd?
Op maandag t/m zaterdag geldt dat alles wat voor 17:00 uur besteld is, dezelfde dag nog wordt verzonden. We streven er naar dat je bestelling dan de volgende werkdag bij je thuis is. Bestellingen geplaatst op zondag kunnen een werkdag langer duren. We zijn hierin wel afhankelijk van onze vervoerder, dus houd je track & trace informatie in de gaten.
Zendingen buiten Nederland hebben de volgende geschatte levertijden:
België en Duitsland - 1 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen - 2 tot 7 werkdagen
Verenigd Koninkrijk - 2 tot 7 werkdagen
De rest van de wereld - 3 tot 20 werkdagen
Mijn bestelling is vertraagd, wat moet ik doen?
Wij streven om jouw bestelling binnen 1 werkdag te leveren. Foutjes kunnen helaas voorkomen en meerdere factoren kunnen invloed hebben op de vertraging van jouw bestelling. Geen zorgen, ons support team staat klaar om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Stuur ons een mailtje via info@reloadstore.nl. De standaardprocedure is dat wij voor je uit gaan zoeken waarom je bestelling vertraagd is. Als er geen duidelijkheid te vinden is, zullen wij een onderzoek starten bij de vervoerder om na te gaan waar jouw pakketje zich bevindt. Dit onderzoek kan tot 8 werkdagen duren. Zodra wij terugkoppeling hebben komen we hier bij je op terug.
Mijn pakket is vermist, wat moet ik doen?
Als dit gebeurt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten door een mailtje te sturen naar info@reloadstore.nl! De standaardprocedure omvat een onderzoek met de vervoerder om te zien waar uw pakket zich bevindt. Dit kan ongeveer 8 werkdagen duren.
Wat gebeurd er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de bezorger je bestelling wilt leveren. Je pakketje wordt dan afgeleverd bij de buren, bij een PostNL-punt of er wordt de volgende dag een nieuwe afleverpoging gedaan. PostNL laat tegenwoordig geen 'niet-thuisbriefje' meer achter als je pakketje afgeleverd wordt bij de buren of een PostNL-punt. Hou de trackingpagina van je zending in de gaten voor alle updates.
Retourneren
Wat is jullie retourbeleid?
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn heb je, na ontvangst van je bestelling, 14 dagen de tijd om deze terug te sturen. Zorg ervoor dat het product ongebruikt, met de originele verpakking en eventuele prijskaartjes/bijbehorende attributen opgestuurd wordt. Pak het te retourneren product samen met het ingevulde retourformulier in en verzend het pakketje naar het volgende adres:
Reloadstore Rotterdam
Zuidplein Hoog 577
3083 BG Rotterdam
Heb je geen retourformulier? Download deze HIER.
Wij adviseren om jouw retourzending met een track&trace op te sturen zodat je bewijs hebt van de zending. Bewaar het verzendbewijs goed, dit is namelijk ook jouw retourbewijs. Reloadstore is niet aansprakelijk voor retourzendingen die zoekgeraakt zijn en waarbij een verzendbewijs mist.
Het is ook mogelijk om je artikelen in een van onze winkels te retourneren. Neem hiervoor je bevestigingsmail en het te retourneren product mee, dan helpt een van onze collega's je graag verder!
Wat zijn de retourkosten?
Als je besluit om een artikel naar ons terug te sturen ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan. De verzendkosten kunnen verschillen per koeriersdienst. We adviseren je om je retourzending met track & trace op te sturen en het verzendbewijs goed te bewaren.
Hebben jullie mijn retour ontvangen?
Houd hiervoor je track & trace in de gaten! Wij verwachten jouw retourzending binnen 5 werkdagen in ons magazijn te ontvangen. Zodra wij je zending hebben ontvangen krijg je een automatische bevestiging per mail. Wij streven ernaar om dan binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug te storten. Houd er rekening mee dat wij alleen kunnen terugstorten, op dezelfde manier dat er betaald is. Heb je betaald met Klarna? Dan wordt jouw factuur via Klarna aangepast.
Kan ik een artikel ruilen?
Dit is zeker mogelijk! Kom langs in een van onze winkels of stuur een mailtje naar info@reloadstore.nl en we helpen je graag verder.
Bestellingen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij Reloadstore kan je betalen met iDeal, PayPal, Visa, Mastercard, Bancontact, SoFort, American Express, Apple Pay en Google Pay.
Het is ook mogelijk om achteraf te betalen met Klarna! Klik hier voor meer informatie over betalen met Klarna.
Ik heb het verkeerde adres ingevoerd bij mijn bestelling, wat moet ik doen?
Heb je een verkeerd afleveradres ingevuld? Bel of mail dan direct onze klantenservice! Als je geluk hebt is je pakket nog niet op de post en kunnen we het adres aanpassen bij onze vervoerder. We zullen ons uiterste best doen je te helpen maar als het pakket al is verzonden kunnen we waarschijnlijk niks meer doen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Het is alleen mogelijk om je order te annuleren voor deze verzonden is. We verwerken bestellingen vrij snel. Mocht je je order willen annuleren, is het van belang dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt.
Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Sorry! Dat is uiteraard niet de bedoeling. We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met het support team via info@reloadstore.nl. We vragen je om dan wat foto’s te sturen van het probleem o.v.v je ordernummer. Uiteraard gaan we dan op zoek naar een passende oplossing.
Staat je vraag hier niet tussen? Stuur ons een mailtje op info@reloadstore.nl of vul het onderstaande contactformulier in en we helpen je graag verder!