F.A.Q.

Verzending & levering

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker! Op de productpagina onder de knop 'toevoegen aan winkelwagen' kan je zien in welke Reload store het product beschikbaar is voor instore pickup. Klik bij het afrekenen op 'ophalen' en selecteer de Reload store naar keuze. Je ontvangt een mailtje zodra je bestelling klaar ligt om af te halen.

Wat zijn de bezorgkosten?
Alle bestellingen met een waarde van €55,- of meer worden binnen Nederland gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €55,- zijn de bezorgkosten €6,75.

Verzending naar België en Luxemburg is gratis bij bestellingen met een waarde boven €150,-. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten €8,75.

Leveren jullie ook in het weekend?
Yes! In het weekend leveren wij alleen op zaterdag, mits je bestelling geplaatst is op vrijdag voor 17:00 uur. Houd er rekening mee dat dit een streven is, maar wij afhankelijk zijn van onze vervoerders. Houd voor actuele informatie je track & trace in de gaten.

Wat is de levertijd?
Op maandag t/m zaterdag geldt dat alles wat voor 17:00 uur besteld is, dezelfde dag nog wordt verzonden. We streven er naar dat je bestelling dan de volgende werkdag bij je thuis is. We zijn hierin wel afhankelijk van onze vervoerder, dus houd je track & trace informatie in de gaten.
Bestellingen geplaatst op zondag worden op dinsdag geleverd. Voor verzending naar België en Luxemburg geld een gemiddelde levertijd van 2 á 3 werkdagen.

Mijn bestelling is vertraagd, wat moet ik doen?
Wij streven om jouw bestelling binnen 1 werkdag te leveren. Foutjes kunnen helaas voorkomen en meerdere factoren kunnen invloed hebben op de vertraging van jouw bestelling. Geen zorgen, ons support team staat klaar om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.Stuur ons een mailtje op info@reloadstore.nl! De standaardprocedure hiervoor is dat wij een onderzoek starten bij de vervoerder om na te gaan waar jouw pakketje is geleverd. Dit onderzoek kan tot 8 werkdagen duren. Zodra wij terugkoppeling hebben komen we hier bij je op terug.

Mijn pakket is vermist, wat moet ik doen?
Als dit gebeurt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten door een mailtje te sturen naar info@reloadstore.nl! De standaardprocedure omvat een onderzoek met de vervoerder om te zien waar uw pakket zich bevindt. Dit kan ongeveer 8 werkdagen duren.

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?
Als je niet tevreden bent met bepaalde artikelen uit je bestelling heb je, na ontvangst van je bestelling, 14 dagen de tijd om deze terug te sturen. Zorg ervoor dat het product ongebruikt, compleet en met de originele verpakking en eventuele prijskaartjes en bijbehorende attributen opgestuurd wordt. Bij iedere bestelling zit een retourformulier. Vul deze in en voeg dit toe in de verzendzak/verzenddoos. Zit er geen retourformulier bij je bestelling? Klik hier om deze te downloaden.

Wij adviseren om jouw retourzending met een track&trace op te sturen zodat je bewijs hebt van de zending. Bewaar het verzendbewijs goed, dit is namelijk ook jouw retourbewijs. Reloadstore is niet aansprakelijk voor retourzendingen die zoekgeraakt zijn en waarbij een verzendbewijs mist. 

Het is ook mogelijk om je artikelen in een van onze winkels te retourneren. Neem hiervoor je bevestigingsmail en het te retourneren product mee, dan helpt een van onze collega's je graag verder!

Wat zijn de retourkosten?
Dit verschilt per koerier. We adviseren je om je retourzending met track&trace op te sturen. Bij PostNL kan dit bijvoorbeeld al vanaf €6,75. Je bent zelf verantwoordelijk voor deze kosten.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?
Houd hiervoor je track&trace in de gaten! Wij verwachten jouw retourzending binnen 5 werkdagen in ons magazijn te ontvangen. Zodra wij je zending hebben ontvangen krijg je een automatische bevestiging per mail. Wij streven ernaar om dan binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug te storten. Houd er rekening mee dat wij alleen kunnen terugstorten, op dezelfde manier dat er betaald is.

Kan ik een artikel ruilen?
Dit is zeker mogelijk! Kom langs in een van onze winkels of stuur een mailtje naar info@reloadstore.nl en we helpen je graag verder.

Bestellingen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij Reloadstore kan je betalen met iDeal, PayPal, Visa, Mastercard, Bancontact, American Express, Apple Pay en Google Pay.

Ik heb het verkeerde adres ingevoerd bij mijn bestelling, wat moet ik doen?
Heb je een verkeerd afleveradres ingevuld? Bel of mail dan direct onze klantenservice! Als je geluk hebt is je pakket nog niet op de post en kunnen we het adres aanpassen bij onze vervoerder. We zullen ons uiterste best doen je te helpen maar als het pakket al is verzonden kunnen we waarschijnlijk niks meer doen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Het is alleen mogelijk om je order te annuleren voor deze verzonden is. We verwerken bestellingen vrij snel. Mocht je je order willen annuleren, is het van belang dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt.

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Sorry! Dat is uiteraard niet de bedoeling. We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met het support team via info@reloadstore.nl. We vragen je om dan wat foto’s te sturen van het probleem o.v.v je ordernummer. Uiteraard gaan we dan op zoek naar een passende oplossing.

Staat je vraag hier niet tussen? Stuur ons een mailtje op info@reloadstore.nl of vul het onderstaande contactformulier in en we helpen je graag verder!

Contactformulier

Veelgestelde vragen